Перев∃рну⊥ий клас (англ. flipped classroom) - принцип навчання, за яким основне засвоєння нового матеріалу учнями відбувається вдома, а час аудиторної роботи виділяється на виконання завдань, вправ, проведення лабораторних і практичних досліджень, індивідуальні консультації вчителя тощо. Принцип був запропонований у 2007 році учням Вудландської школи в штаті Колорадо (США) двома вчителями природничих наук - Джонатаном Бергманом та Аароном Самсом. Вони почали створювати короткі відеоподкасти з матеріалами лекцій, які учні мали переглядати вдома. Уроки ж присвячувались лабораторним роботам, а також відповідям на питання від учнів. (Джерело)
Давненько прочитала про технологію ПЕРЕВЕРНЕНОГО НАВЧАННЯ. Цікава методика, що популяризує використання відеоуроків, створених за допомогою різних онлайн-інструментів (Ось Вам впровадження ІКТ !!!!!).
Статті з теми пропонує сторінка "ЗапоВікі".
Можна ще більше інформації отримати на чудовому блозі "Дистанційне навчання педагога":
- Три питання до перевернутого навчання від Джонатана Мартіна
- Інфографіка: що таке перевернуте навчання
- Інфографіка. Перевернуті учень та вчитель: до, під час та після уроку
- Перевернуте навчання для чайників, або що це? Інфографіка та відео
В продовження теми:
- "Перевернене" навчання - ключова тенденція освітніх технологій сучасності
- Впровадження "змішаного" навчання в педагогічну діяльність вчителя" (презентація)
- "Перевернуте та змішане" навчання (добірка матеріалів)
- "Перевернутый класс" (презентация)
- Можливості використання технології "перевернутий клас" в навчальному процесі
Успіхів у впровадженні! Ваша "БібліоТЕКА"!
P.S. Знайшли цікавий матеріал? Залиште посилання у коментарях.
Немає коментарів:
Дописати коментар