![Вчителю мови](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjog2NLxB7CqRMY40_0S3D6eEhwYNtB99B9yOaiFt_erkUDqhO5pr5-ityJZhCvMxJPGDvZmhR-Gm_yeXCl_MGPpcOxUWrsxNyjiNaCAhAUngPLPxpytOJVVRpw9uVX4CPikFpX2LtI3t0/s200/%25D1%2581%25D0%25B0%25D0%25B9%25D1%2582+%25D0%2593%25D0%25BB%25D0%25B0%25D0%25B7%25D0%25BE%25D0%25B2%25D0%25BE%25D1%2597.jpg)
В якості корисних ресурсів дозвольте порекомендувати сайт Для вчителів української мови та сайт Для вчителів-словесників, які веде Олександра Глазова. Вони є складниками методично-інформаційного професійно орієнтованого середовища, створюваного Інститутом післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
За яким алгоритмом здійснюють аналіз уроку мови? Що слід обов’язково тримати в полі зору, готуючись до уроку? Майстерність учителя багато в чому залежить від уміння аналізувати чужі та свої помилки.
Для будь-якого вчителя-предметника корисними з цього питання стануть рекомендації Олександри Глазової:
Кожна публікація містить також перелік інтернет-ресурсів, які стануть додатковим джерелом інформації з даного питання.
Бажаємо продуктивного перегляду. Ваша "БібліоТЕКА".
Немає коментарів:
Дописати коментар